.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی مناطق یک و دو شهرداری ساری

به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، مناطق یک و دو شهرداری ساری راه اندازی شد.

به گزارش مهر، سیدعلی حجازی شهردار مرکز مازندران ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح مناطق شهرداری ساری، از افتتاح ساختمان شهرداری های مناطق یک و دو شهری خبر داد و گفت: این عمل به منظور تسهیل و سرعت بخشی در ارائه هرگونه خدمات به شهروندان و در پی مصوبه وزارت کشور صورت گرفت.

وی اظهار داشت: بر طبق خط فرضی کشیده شده از مسیرهای بلوار فرح آباد در منطقه 600 دستگاه، میدان حضرت ولی عصر (عج)، بلوار شهید بهشتی، خیابان مدرس، انقلاب، بلوار ارتش و کشاورز آن دسته از مناطقی که در شرق این خط قرار دارند منطقه یک و دیگر مناطق واقع در غرب این خط ، منطقه دو محسوب می شود.

شهردار ساری افزود: از این پس شهروندان ساروی می توانند جهت انجام امور اداری و دریافت هرگونه خدمات با توجه به استقرار در یکی از این مناطق به ساختمان مناطق 1 و 2 شهرداری در میدان امام حسین (ع) مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: در عمارت شهرداری ساری کلیه اقدامات ستادی شهرداری ساری ارائه و این ساختمان به عنوان ساختمان مرکزی، خدمت رسانی می کند.

شهردار مرکز مازندران با اشاره به سفر اخیر هیئت دولت به مازندران بیان داشت: با تشکیل جلسه شورای اداری مرکز استان که با حضور وزیر کشور در شهرداری ساری برگزار شد، راه اندازی شهرداری منطقه 3 در منطقه بلوار کشاورز در دستور کار این نهاد قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.